Allt känns hopplös

Jag börjar tappa hoppet att träffa honom. Han svarar inte mer på min meddelande, nu är för rädd att skrämde honom bort. Men måste vara positiv. Det kanske finns anledning varför han svarar inte, kanske har han inte tid att svara. Kanske är han uppdagen. Det vet man inte. Och vill inte skicka ny meddelande om han inte svarar på det. Jag vet att han svarar snart till mig, jag vet att vi kommer att träffas....Jag ser honom överallt. Jag får inte visa för stort intresse. Det är bättre att inte tänka så mycket på det. Leva här och nu. Nu börjar jag känna mig mer sjuk, har fått snuva på riktigt. Håller på med tvätten. Jag är rädd att klara mig på jobbet nu om blir sjuk.... Men inte mer så hopplös. Jag skrev igen honom att skämtade med det i min nätten, han fattade, skrev också att jag är en jättesnäll tjej, han att tror säkert det att jag är det. Det går framåt. Nu frågade honom någon snabba tips att bli av med förkylningen. Han tipsade ingefrshot som hjälpte honom förra veckan. Men det är bättre att ta det lugnt nu lite, inte vara så mycket på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0