Äntligen semester

Nu är det semester, men känns det börjar när jag åker iväg...Det finns mycket att fixa hemma. Vet inte vart ska börja. Men klarar det allt såklart. Nu skrev till denna killen. Jag har väntat nu i några dagar, han har inte skrivit tillbaka, och tänkte vänta nu i några dagar. Jag skrev bara- hej, hoppas att du hade en trevlig helg. Såg att han varit online senast för två timmar sen, men nu kollade var 8 min sen online. Hm, kommer han igen svara senare , eller inte alls. Nu börjar det bli jobbig att vänta. Men måste ha tålamod. Det är bättre att fråga redan nu om han vill ses nån gång, men ville inte fråga direkt nu. Men när han svarar, sen kan ta nästa steg. Jag hoppas ju att han vill träffas, men är lite rädd. Kanske är han lika rädd att ses som jag. Jag vet inte ju om hur han tänker. Han måste ha nån bild av mig nu, att kännas om han vill träffa eller inte. Men det är bättre att ta det lugnt, och inte börja bomba honom med meddelanden. J är hos sin kompis, ringde henne att hon ska hem snart. Att måste fixa hemma, packa också måste vi börja. Och sen måste fixa hennes säng här. Det känns så skönt att åka iväg, stanna ca fyra dagar borta. Njuta livet, men är inte utan J. Jag har städat klart hemma, nu är det gjort. Imorgon måste vakna tidigt och börja packa. Jag har inte packat ingenting. Nu orkar inte packa, försöker att ta det lugnt bara. Men känner mig så nere igen. Han har inte svarat än inget. Förra gången var samma sak, väntade väntade han svarade inte frågan. Sen skickade iväg ny meddelande, sen började han skriva. Nu är faktisk orolig lite, när ser att han är online men svarar inte tillbaka. Jag försöker bara visa mitt intresse, men det räcker inte för honom. Eller han har inte tid att svara. Det vet inte jag. Förra gången han började skriva nästan klockan tio. Jag vet inte ju så mycket om honom, vet inte om han har sonen, eller nåt sånt. Men hoppas ju att får nån svar snart. Eller ska fråga direkt om han har tid och vill ses. Det vill jag fråga men ville inte fråga nu på en gång. Jag frågade bara om han haft en trevlig helg. Jag är helt kört just nu med honom, tänker hela tiden på honom, drömmer om honom. I natten i drömmen han kysste mig...Om man skulle får nåt svar. Jag vill inte vara så på heller nu. Jag vet att han har mycket att göra, och har inte tid att svara . Men om han vill kan väl svara tillbaka någonting. Jag vill inte bomba honom nu,,men är så rädd att snart kommer skicka ny meddelande. Om han inte svarar nu tillbaka, vill jag vänta med det när jag ska skriva honom. Sen frågar jag direkt, och slutar med en fråga. Men hoppas att han kommer svara snart...jag är sånt som kan inte vänta. Men nu kunde vara i några dagar utan att skriva honom. Imorgon kommer vi åka bort. Det känns så bra att åka iväg. Det blir en lång resa, ca 2 timma.r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0