Äntligen

Ikväll om ca en timmer är hon tillbaka. Min J. Jag har saknat henne, det kändes så tyst och tomt här hemma, men jag behövde lite egen tid. Nu är hon snart tillbaka, just nu önskar bara att kan ge henne en bra sommarlov, när jag är ledig. Att inte bara hemma. Kanske vill hon följa med till festivalen på lördag....då känns det bra om hon vill komma med mig. Jag vill inte gå ensam dit helst. Kanske har jag fått gett biljett nu... vet inte än hundra %. Det känns bra att jag har möjlighet att gå dit, men är orolig för J bara lite, om hon vill inte följa med...men tänker inte på det just nu. Imorgon kommer lön, men det konto kommer tommas snabt, betalar räkningar. Nu tänkte betala även hyra direkt. Det vet inte jag än, hur mycket går det för resan nu.Jag kommer få lite in nu när hyr ut lägenheten för några dagar. Nu ska börja fixa mig, snart är det dags att åka till flygplats...igår fick veta att en lamp funkar inte framme.. måste fixa det imorgon nu när får min lön. Det måste göras, plus tvätta bilen, måste göra det oftare nu på sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0