Det är nånting på väg

Det känns just nu att förändringar är i min väg...det känns just nu underbar. Det känns att den sista pusselbit är på väg att hitta mig. Jag hoppas att det är någonting med kärlek, men det känns att kommer hitta nu honom. Han är så nära mig nu. Inners inne önskar att denna kille nu vill träffa mig, jag vet inte, jag har inte frågat honom. Men tänkte imorgon ta min mod och fråga. Det ska göra när är jag hemma efter jobbet. Samtidigt är jag rädd att han kommer packa. Kanske har inte han tid. Jag måste vänta nu imorgon. Igår skrev jag inget till honom, vill vänta med detta. Men är så rädd att fråga det också, rädd att bli besviken. Kommer han svara på det. Jag pratade med Anja, vi ska ta lägenhet, det kostar inte så mycket. Sparar mycket pengar nu....det känns bra. På måndag åker vi redan, det känns så underbart att äntligen kan åka iväg. Havet ...andra sidan av Sverige. En lång strand. Längtar efter redan nu. Bara en dag kvar på jobbet. Jag ska ta bilen imorgon, sen kan panta de flaskorna som finns över. Det blir en tufft dag imorgon, men kommer överleva det..Plus att börjar bli lite bättre, inte helt frisk, men kommer ta min shots nu ikväll, imorgon o sen på måndag. Igår hann fixa båda fryser, idag rengjorde stolarna. Imorgon ska böja packa och sen städa städa städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0