Det bli bättre

Precis kom hem. Just nu känner jag bara ledsen och besviken. Jag hoppades att han kommer se mig eller vinka till mig. Han bara gick hela tiden och tittade inte alls på mig...Spelning var så bra som förra gången. Problem är igen att skrev honom ny meddelande- grymt spelning ikväll. Såg du mig. Nu är det igen att väntar och kollar hans meddelande. Jag såg honom och det känsla när ser honom, ville bara gå och krama honom. Jag vet inte, det finns något i honom, som det drar mot honom. Nu måste jag vara stark och ta det lugnt, jag får inte bomba med mina meddelanden igen. Nu väntar som galning, att han skulle svara. Och när han inte läser då blir jag ledsen igen. Bara att andas och ta det lugnt. Han svarar tillbaka när han hinner. Han har skrivit att han har spelning och har inte tid att , det måste jag acceptera nu. Han kommer inte svara tillbaka något nu ikväll, han hade spelning och säkert nu efterfest med bandmedlemmar. När skulle han får möjlighet att skriva mig. Han vet nu att jag var där. Om han såg inte mig, eller såg mig men ville inte visa att såg mig. Det kanske känns lite pinsamt om han skulle kommit till mig och säga något, pratat med mig. Andra skulle kommit undra vem jag är. Nej, det bästa är att låta det vara. Han kommer svara mig när han har tid för det. Nu ska försöka sova.Jag sover jättedåligt nu igen. Det är så varmt, hela tiden kollar nu mobilen. Det är bättre att stänga av mobilen helt mitt i natten. Han hade svarat mitt i natten. Jag kollade meddelande klockan tre tiden. För att stängde av mobilen när sov. Han skrev bara - tack. aha vad synd. Att han inte såg mig. Jag skrev tillbaka att ville komma fram när han var i närheten men vågade inte. Jag väntar inte något svar på detta meddelande. Men när han läser det då vet han att ville ju komma fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0