Det finns lite hopp

Sista dagarna kan inte släppa mina tankarna hos denna killen. Han är min vän nu på FB. Jag vill så gärna kontakta honom och träffa honom. Men vet inte hur ska jag skriva honom nu. Nu har frågat tips i ett grupp, och alla som skriver att ska kontakta honom. Det finns en liten hopp, att kanske han märkte mig och tänker samma sak, men vet inte hur ska ta kontakt med mig. Eller han vet inte vem jag är, minns inte mig . Om han såg mig, jag önskar ju att även han minns mig, och vill ses ute. Det vet inte jag än. Men kommer skicka ett meddelande honom senare på kvällen. Det var min tanke. Jag har ont i halsen, och känner mig så seg. Det behövs städa hemma, fixa frysen kylskåp men kommer inte göra det nu idag. Sen tvätten.Och har läkartid kl14. Jag är så rädd för det, men det går säkert bra. Jag har väntat länge med detta nu. Jobb. Igår fick städa jag , igen. Det skulle jag inte behövs göra, men nej, såklart fick göra allt annat och städa rum. Hoppas att imorgon behöver inte städa. Det är fredag och kommer finnas mer jobb att göra. Chef är ledig imorgon. Vet inte hur kommer vara imorgon. Om blir bättre eller inte. Just nu mår inte så bra. Jag orkade inte vänta mer, och skickade iväg ett meddelande. Efter det som många stödje mig att göra det. Jag skrev att - hej, vilken bra spelning det var i lördags . visste inte jag att det finns så grymt band( med en fin gittarist som du) här i Karlskrona . Att du fastnade i mina tankar. Tjejen i första raden, hamnade även i video du lade upp på fejjan. Ah såg att han var online precis, och hade uppdaterat sin profilbilden. Jag är så himla rädd nu om han kommer svara mig eller inte alls. Kanske skrämde bort honom nu, kanske han svarar tillbaka. Nu måste ta det lugnt bara. Men känns bättre att har skickat iväg nu meddelande. Samtidigt hela tiden väntar nu att det plingar i mobilen. AH nu kom svar av honom. Han skrev bara- roligt att höra. Men vad ska man skriva tillbaka nu. Vad menade han med det, det är frågan. Menar han att roligt att höra att de är en grymt band eller det att han fastnade i mina tankar. Jag vet inte vad ska skriva tillbaka. Jag hoppade att han skriver något mer tillbaka. Vet inte vad ska göra. Nästa fredag de ska spela här nu i stan. Kanske ska gå kolla de igen. Men inte ensamma. Ah när är det slut, med allt med honom. Jag svarade tillbaka- det är sant, att kanske han kan komma spela utanför fönster och undrar om du är singel... nu väntar hans nästa svaret. Det är nånting som drar mot honom...jag vet om det är samma med honom. Men har frågat nu om han är singel. Sen ser han att jag är intresserad av honom. Bara att vänta vad svarar han. J gick bada men en kompis, vet inte när hon ska hem. Det känns bra att hon har en kompis här nu. Så att hon kommer inte känna sig ensamt nu. Och han svarade- kanske det, och han är singel. Jag skrev att då kanske har chans att fånga honom i min nät. Men man tar en sak i taget. Skit det känns att det kommer bli kanske en dejt med honom. Vet inte än om det. Men vill inte själv vara det som frågar det. Men just nu känns det bara underbart. Men känns att han känner igen mig, han skulle inte skriva mig tillbaka. Jag bara väntar och väntar när han ska skriva tillbaka, men det gör han inte. Jag frågade bara hur länge han varit singel,, om jag får fråga. Ser att han varit online, men läser inte meddelandet. Det är bättre att låta det bli just nu. Han svarar när han kan. Kanske har han allt annat att göra. Det förstår jag att han är ganska uppdagen med allt annat. Han har även en fyrå åring son. Bara tiden kan visa det om vi kommer att ses eller inte. Jag vill inte vara själv vara så på heller nu. Men skulle uppskatta om han kan visa samtidigt intresse , fråga något mig också. Men tror att han är lite försiktig. Idag var jag hos läkare, lite undersökningen. Allt såg ut helt normalt, men måste göra prover att får behandlingen. Hela livet känns att har krachat nu, efter det läkarbesöket. Jag försöker inte tänka på det så mycket, men kan inte det. Att det måste hända just med mig... Jag känner mig fortfarande seg och trött, nu känner att snuva kommer. Imorse hade ont i halsen. Vet inte hur klarar de tre dagarna. Och hur ska hinna fixa allt hemma. Jag tvättar nu också, och vill tvätta allt som behövs nu. J ska sova över hos sin kompis. Hon är så glad att hon har sin kompis nu. Hon ljuser lyckan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0