Efter festivalen

igår var jag första gången på Hasslöfestivalen och det var så kul och trevligt att vara där. Att lyssna bra musik och ha kul med några vänner. Det händer inte ofta när jag är ute.Jag drack inte så mycket att var full, jag vet min gränsen. Det var mycket folk, och så många som bara drack. Det är alltid så på festivaler. Jag var hemma klockan 1 tiden och sov tills klockan 9 kanske. Snart ska börja tvätta, sen vet inte vad ska göra. J är hemma och igen hela tiden i sitt rum. Kanske ska ta ut henne sen, att får lite frisk luft. Nästa vecka ska hon till fritids på Saltö, kommer ta bilen hela veckan. Jag funderar om hon ska dit på fredag eller inte. Torsdag är jag ledig, då är hon hemma. Och sen är det semester, det behövs fixa hemma mycket innan vi ska iväg. De som kommer bo här under de dagarna ska trivas här, måste bli städat och fint. Men jobbar hela helgen och har ingen aning hur hinner med allt detta nu. Nästa måndag vi ska åka redan. Det känns så skönt att åka iväg lite. Och måste kolla hela tiden med pengar, det börjar kännas lite tufft igen som vanligt. Jag ska betala hyra, då vet att har betalat det högsta räkningen. Att åka iväg kostar en hel del, boende, äta ute, och allt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0