En dag i taget

Jag fick sova i några timmar. Nu känns att måste hitta på att göra något och inte stanna hemma hela dagarna nu. När jag är hemma tänker bara på honom. Det är bara så jobbigt. Stängde av mobilen, vill inte ha nån kontakt, vill inte skriva /prata med någon. Ingen som förstår mig. Idag tänkte gå till stan, vet inte om J vill följa med eller inte. Jag ska till biblan och sen tänkte kolla kanske köpa korta jeansshorts, vet inte än. Samtidigt räknar mina pengar, har faktura på 500kr som måste betala , vet inte om det kommer nu i veckan eller efter festivalen. Jag hoppas nu bara att kommer sälja en hel del mina disktrasorna. Det är två långa dagarna. Där behöver jag hjälp när måste gå till toa eller äta. J vill inte komma dit ju. Säkert kommer nu några mina tjejkompisar vilja gå ut ,men kommer tacka "nej" till de, om de kommer fråga mig. Förra gången när jag frågade kunde inte följa med, de kan känna själva hur det kändes , hur jag mådde. J är i sitt rum, hon är nästan hela dagarna inne. Men hon är kattvakt och hennes tjejkompisar är här ganska ofta. Det känns bra. Klockan är 11, kom hem, var i stan lite, skrev ut etiketter. Nu åt lite ,mat hemma, ska till strand nu. Jag klarar inte att vara här hemma. J ska till sin kompis, Jag klarade inte mer ....jag skickade ny meddelande...var jag dum ,,,,var jag på. Jag skrev-hoppas jag skrämde inte bort dig med sista meddelanden. Nu är jag på gång igen. Jag måste ge andrum till honom. Men gör samma fel om och om igen. Han kommer svara säkert nu när han läser det. Nu ska dra hemifrån, vill inte tänka så mycket på honom nu. Nu raderade båda appen i mobilen, FB och även messenger. Jag kan inte ....det gör så et gör bara så ont just nu. Att skickade igen ny meddelande, att kunde inte vänta. Han kommer svara nu säkert när han läser det. Han fattar det att jag väntar ju hans svar. Men det måste bli slut med det att skickar bara jag meddelande. Nu är bollen i hans händer, och hans tur att kasta bollen tillbaka till mig. Jag såg att han var online för två timmar sen, men läste inte direkt min meddelande. Han jobbar säkert nu i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0