Eviga väntan

Jag väntar och väntar ...att han ska skriva, svara tillbaka mig något. Varför skriver han inte. Jag är inte på. Nu frågade bara den raka frågan. Det känns att han vet inte svaret själv, och har inte tid just nu i helgen. Kanske har han planerat redan helgen. Men kan inte han bara svara. Det väntan gör så ont. Men är säker att han kommer svara snart. Han svarar kanske igen oväntat. Snart ska till stan, ska träffa D. Vi ska snacka lite bara om gruppen. Och det är så himla varmt. Vill inte ha kjolen, svettas så mycket hela tiden. Jag visste att han svarar när jag träffar D...jag visste det. Ja, och såklart blir det ingen dejt. Han svarade bara att han har spelning helgen och det tar mest tid. Jag svarade att ah jag du har spelning, och att kanske kommer förbi kollar och hejar dig, om det är ok. Sen frågade om han jobbar i mitt i veckan. Han skriver när han kan. Det är ingen ide att bara vänta nu hela tiden. Nu på kvällen kanske har han tid lite mer. Nu vill veta vad han svarar om det om jag kommer förbi, om det är ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0