Förkyld mitt i sommaren

Jag har blivit förkyld nu mitt i sommaren. Det känns inte alls bättre idag, känner att fick snuva nu också. Idag köpte lite grejerna för infefärsshots , och kokade ihop nu. Hoppas att blir bättre nu. Jag är helt slut. Efter jobbet. Måste fixa tvätten, började smälta en kylskåp, tänkte att ska fixa ikväll båda nu då är det gjort. Det behövs fixa så mycket nu när vi ska iväg. När hinner jag allt detta...men måste göra. Idag har inte skrivit till honom och skriver inte, jag måste låta vara det lite. Det är ingen ide att vara så mycket på. Igår kväll han skrev lite mer iallafall. Jag hoppades att han skriver mig nu idag, kanske skulle frågat hur jag mår. Han vet att är förkyld. Nu tänkte vänta kanske tills söndag, sen ska skriva honom om han kommer inte själv skriva. Jag vill så gärna träffa honom, men vet inte hur ska fråga honom. Jag vill att han ska ta det steget, men känns att han är försiktig. Jag vet inte om han vill träffa mig, och vet inte om han har tid heller. Nästa lördag de ska ha spelning här i stan, tänkte gå dit kanske, men skulle vilja träffa honom innan dess kanske. Han har sonen, och vet inte det om han har sonen på heltid. Kanske ska småprata lite först med honom. Det är bättre att träffas kanske redan snarast. Frågan är om han vill det och kan. Han låter lite att han är intresserad, men vet inte säkert. Han skriver ju tillbaka. Är han bara trevlig att skriver tillbaka. Jag vet inte det känns att jag har sett honom någonstans, men vet inte vart. Jag kollade lite bilderna och kändes lite bekant. Det är bättre att inte ha för höga förvantningar och att inte prata om honom till andra så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0