Fredag

En vanlig fredag ...på jobbet. Jag sov ganska bra nu i natten, vaknade inte så ofta som brukade göra. Helg blir det jobb. Idag ringde igen D...han undrade bara hur vi plockade nu skräp. Jag jobbade o sa att ringer upp honom efter klockan 4, sen han att det går snabbt, sen att kan ringa efter klockan sex. Nu ringde honom, vi pratade lite igen. Sen sa han att han började skriva lite om gruppen, om vi ska gå presentera gruppen hos de olika företag. Att det är bra att vi kan ses och pratas. När jag har tid, svarade att tisdag, sen han att han ska packa sina grejerna då. Sen frågade vad gör jag ikväll, Sa att inget. Sen sa att han ringer till A-h (en tjej i gruppen) sen ringer upp mig.... han ville ses nu ikväll och pratas...nu väntar när han ringer upp. Ah spelar ingen roll för mig om han vill ses ikväll. Jag har inget annat att göra heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0