Halmstad

Igår kom vi till Halmstad. Allt gick bra att lämna över lägenheten igår och åka iväg. Det är så fantastisk här, vi badade igår, det är så skönt att vara här. Idag ska vi vara hela dagen i stranden, hoppas att solen kommer fram bara. Jag fick inget svar av honom och väntar inget svar mer av honom. Jag ser inte att han har öppnat mina meddelanden, men säkert har an läst båda meddelanden. Jag tror nu att han vill inte lära känna mig eller träffa. Det känns att jag är gammal för honom. Men det allt var nu att komma kontakt med honom och jag frågade honom om han skulle vilja ses. Han skrev ju iallafall lite med mig. Nu tror inte jag att kommer gå mer till hans konsert. Jag vet inte, det är som ingen ide. Eller man kan gå, men har inte den blicken att visa intresse. Samtidigt känns det jobbig om går till hans spelning och kommer ju se honom, och bli ledsen. Kanske kan gå bara en liten stund bara på lördag att visa att är där. Jag vet inte det.Bara släppa det och gå vidare. Det finns här fina killarna, men att får kontakt med honom , hur ska man göra det om någon fastnar. Det är inte lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0