Hässlöfestivalen

Idag ska gå dit, går jag ensam , spelar det ingen roll. Finns andra mina vänner där med. Inte första gången jag är ute. Jag vet inte om J vill följa med eller inte, men tror inte det. Vi ska får se. Nu lade upp på fejan att ge bort biljetten, och finns en som vill ha den nu. Det är samma tjejen som har haft kontakt, aldrig träffat henne. Och vet inte om ska ge till henne eller inte. Ingen annan som har hört av sig. Jag skrev att vid intresse pm, hon bara kommenterade. Jag är vaken länge sen och J sover fortfarande , klockan är snart halv elva. Jag var ute, tvättade bilen, tankade, och köpte lampor till bilen, men måste fixa själv. Provade skruva och det gick , men bytte inte just nu, för att det var varmt där , när körde bilen precis, ska vänta kanske en timmer, sen ska byta. J skulle behöva fläkt i sitt rum, det är så varmt, att hon klarar inte det värmen. Så väntar henne när hon är vaken att kan åka och handla det. Hemma igen med J. Jag klarade byta lampor alldeles själv, trodde inte att det var så lätt. Men nu vet hur man gör det. Snart ska iväg. Nu hörde av denna tjejen , om har bara en biljett. Hon skulle vilja två biljetter , och kommer höra av mig nu , frågade när 'är det sista tiden att svara, skrev att klockan fyra....Men tror inte att hon vill bara en biljett. Nu ringde en vän från jobbet som i början sa att hon kan inte komma, men ändrade sig nu, så att sa att hon kan istället följa med, och vi pratade ihop att hon ska hem, byta kläderna, fixa och hennes man ska köra oss dit. J ska inte följa med. Det förstår jag, hon kommer inte gilla där, tror inte. för att det är långt hemifrån också. Men hon ska välja kläderna för mig, hon är så söt bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0