Hemma igen

Igår kom vi hem. Vi hade fantastiska dagar i Halmstad och längtar redan tillbaka dit. Igår brände mig rejält i solen, nu är röd som en kräfta. Men vissa ställen är så ojämt. Här kan jag inte bränna mig, vet inte om det är havet som gör det. Resan gick bra med allt. Det hände en överraskning. Jag hade redan gett upp när han inte skrev tillbaka. Men efter några dagar svarade han och han skrev även att absolut kan vi träffas. Jag skrev bara lite tillbaka, skrev att har semester och är i Halmstad men kommer hem torsdag-fredag. Nu ska skriva honom och fråga om vi kan ses redan nu i helgen. igår hade han varit ute med en vän, och druckit. Nu kan tänka hur han har det idag. Jag hoppas ju att han har tid helgen. Imorrn har han spelning redan. Jag vill gå dit och kolla honom men vill inte gå ensam. Men först tänkte fråga honom om vi kan ses. Kanske kan träffas innan imorrn. Klockan är bara 8 just nu. Sen ville D ses också. Nä, jag skickar iväg redan meddelande till killen. Sen är det han som ska svara mig. Nu är klockan halv tre ....han hade läst meddelande efter kolckan 12. Det är en liten tecken för mig, att han läste det nu och inte så sent som de andra meddelanden. Jag låter honom vara nu, jag frågade honom nu om han kan ses nu i helgen. Han svarar när han har tid. Jag tror att han har fullt upp med denna inspelningen imorrn.Jag vill gå kolla de så gärna nu imorrn. Jag frågade en arbetskollega om hon vill följa med. Hon ska höra av sig senare. Nu hoppas att hon kan följa med. Om han inte svarar inget tillbaka, gör det inget om jag är där o kanske kommer han se mig...vem vet kanske kan prata med honom några ord, men tror inte att ska själv till honom. Senare på kvällen ska träffa D, han vill prata lite om gruppen. kl. 19 ska träffa honom. Det känns just nu med denna kille att det kommer växa något. Jag vet inte helt hundra, men har den känsla. Vi har inte träffats än men tror att han känner igen mig. Om man kan träffa honom nu i helgen, kanske efter hans inspelning. Tänk om han ska vidare till nån fest. Kanske ska vidare efter den konsert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0