Hon är hemma

Igår kom hon hem, det känns bättre att hon är hemma. Jag berättade henne om hon vill följa med imorrn till festivalen, först sa hon ja. men idag började bli lite tveksam. För att förklarade henne, att det funkar inte att vi går, och sen hon kanske vill komma hem direkt....Imorgon kan hon bestämma om hon vill följa med eller inte. Det är tråkig om hon vill stanna hemma istället. Det händer inte ofta att jag kan åka nån festival. Men gör inget om ska gå utan henne dit nu. Jag måste byta lampan, det går inte att köra såhär., kollade lite nu men blir svårt att byta på egen hand. Jag är orolig att kan inte byta själv, och kanske kan inte får hjälp på butik heller. Men ska inte vara så negativ nu. Jag kollade på boken och kommer säkert att fixa det då själv. Imorgon ska till Hässlöfestivalen, och nu kom en arbetskollega dotter fråga att jag har en biljett över om kan ge bort. Nu skrev att ska gå den tiden, att kan vara där då. sen ah men vi ska senare dit.,..nu skrev igen om hon vill ha biljett kan komma när jag går dit. Men tänker inte vänta nu att hon ska svara nu. Imorgon kommer inget svar, lägger på fejjan upp och ger bort till någon annan istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0