Jag försöker ...

....göra min bästa. Men det gör så himla ont i hela min kroppen just nu. Jag kollar och kollar och väntar. Han varit online, men inte läser mitt meddelande. Han har inte tid att svara. Jag vet, han svarar senare när han har tid. Det gör han säkert. Låt honom vara nu, om jag vill inte förlora honom helt. Han är det som kom på min väg, och kommer inte släppa det. Det är fortfarande så varmt, överallt, jag kan inte vara hemma, så trött, så seg hela dagen. Jag vet inte mer vad ska göra. Vill gå simma men hjälper det att bada , sen är det igen varmt. Det har varit för länge så varmt nu. Jag vet inte hur det kommer bli helgen nu när jag ska stå där. Mitt i denna värme, mitt i solen, om det kommer finnas bord med skydd. Jag kollade gamla bilderna och såg att det fanns skydd också. Jag läser en bok, bra bok om finn din energikod. Nu läser en kapitel om självbild. Det här behöver jag jobba mycket på mig själv. Jag känner mig osäker, otrygg, låg självkänsla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0