Ledig dag

Måndag. En till ledig dag. Det händer inte så mycket. Allt är som vanligt. Jag har städat redan, ätit lunch. Snart ska iväg igen, plocka skräp med D. Han ska ta upp mig vid maxi efter jobbet. Det känns så tomt och ensamt, men börjar ta det lite lugnare nu. Jag har börjat inte ta för hårt vad han sa helgen till mig. Han hade varit ute själv med någon kompis i lördags. Han sa ju att de har en bra förhållande med sin flickvän att han säger ju henne, att när han är ute säger han till tjejerna att han är uppdagen. Det förstår jag. Igår när vi åkte till Verkö , berätta lite att J som är med i gruppen, om han ska söka någon på nätet att vara försiktig. Jag låt det allt vara nu att säga något mer. Han undrade inte heller om jag träffat någon. Det känns bra. Sista dagarna har jag sett honom lite med extra öga. Han stirrar lite för mycket tjejerna. När vi var på pizzeria han kollade o kände lite att han flirtade med servitös. Efter det när han körde mig hem var en tjej som gick, och såg att han tittade efter henne länge...vet inte mer kanske är det normalt hos honom. Och vi har inte kramat nu sista gånger så mycket. Det känns bättre att vi gör inte det. Jag har varit nu igen för aktivt på HP, men idag fick nog . Tog bort min profilblden, Jag skrev till ca tre -fyra killar och får inget svar. Det är andra som skriver och jag är inte intresserad. Jag vill inte hålla på där mer. Det är stopp nu. Jag måste älska mig först och inte tänka på andra, att träffa någon. Det finns där ute, bara att han ska hitta mig. Ikväll ska börja träna, löpa ute igen. Har inte varit ute i en hel vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0