Måndagkväll

Det kan göra ont att vänta att han ska svara. Men bättre att låta honom vara nu. Jag kan inte börja nu med mina meddelandena att bara skriva honom. Jag skickade meddelande, och han svarade inte än tillbaka. När jag fortsätter att skicka nya meddelande kommer han inte mer att svara mig tillbaka. Det måste finnas nån anledning att han svarar inte just nu tillbaka. Jag måste släppa honom i fred. Det gör bara värre saker. Skrev med väninnan D, hon sa att lämna honom. Han kan skriva själv om han vill. Det behövde jag att prata med någon som kan stödja mig. Jag har visat mitt intresse att vill lära känna honom, han vet det nu. Men vill han det. Det är frågan. Han skriver om han vill. Det är ingen ide att vänta hans svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0