Mitten av veckan

Det är onsdag och ska ut snart och plocka skräp. Nu fick ta med P, men hon är tveksam varför D vill plocka igen på Verkö. Jag pratade med honom och han frågade om har tid att kolla lite runt någon kväll. Det känns att Pia tycker att det är ingen ide att åka dit kanske nu. Men vet vad gör. Jag har pratat med D om henne, att någon har stoppat henne i hjärnan att ingen ide att plocka där ute mer... när de kommer att förstöra. Hon ville plocka vid fotbollsplan också nu, hon ville att ska åka dit nu, istället att plocka upp henne vid busshållplatsen. Vi ska får se nu om hon ska med till Långa Lisa eller inte. Jag skrev honom också att vill helst vara hemma vid klockan 8 vill kolla på fotbollen . Idag är det sista dagen nu när är ensamma, imorgon kommer J hem. Det känns lite tråkig att den tid är slut, tiden skulle jag haft på mig, men hade bara jobb och hem. Ingenting mer. Men känns bra att hon är hemma igen, känns inte så ensamt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0