Morgonmäniska

När man inte kan sova på morgonen. Vaken igen vid klockan 5, kan inte somna om. Alarm var klockan 7, börjar jobba kl.9.30. Nu tänkte börja gå springa på morgonen innan jobbet. På jobbet är jag klar med min insats nu, andra tjejen kommer själv nu ta hand om den ledning , som jag hade förra veckan, ska får se hur hur hon kommer klara det. Jag försöker nu vara mer positiv, och leva här och nu. Det blir bättre med allt snart. Jag vet, jag känner det. Nu kommer inte mer att söka någon, det gör mig mer ledsen, mer besviken, lever mitt liv, jag kan vara med mig själv att må bra. Kommer det någon på min väg, då kommer det hända. Men har förstått att det är ingen ide att bara drömma och hoppas. J är nu i Finland. Hon är bättre, har jag förstått, men sist var hon så ledsen, ville bara komma hem. Jag vill inte mer tvinga henne att åka till pappa om hon inte vill. Nu kan hon själv bestämma om hon vill träffa pappa eller inte. Jag har börjat förstå mer och mer det sista tiden, när hon är hos pappa, är han alltid uppdagen med annat, och har inte tid för henne. Men alltid tid för sin familj, sin fru....det är bättre att låta J bestämma nu, hon är 12. Om en vecka kommer hon åka redan hem, tiden går så snabbt. Jag har varit bra hemma, och jobb. Ingen annat. Nästa vecka kanske ska gå till bio nån kväll. Bara att vara själv, det händer inte ofta att jag kan gå ensam till bio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0