Ny månad

Juli har börjat. Det är första juli. Jag är vaken igen...redan klockan 4 tiden. Det går inte att somna om, nu har redan ätit frukost, beställde lite grejer på nätet. Vet inte vad ska göra idag, är ledig, är ensam. Bara sitta hemma. Pengar tar slut snart, igen. Igår var te och åt pizza, skulle sagt " nej" men kunde inte säga det. Igår väntade att D skulle hört av sig, vilken tid han kan åka till Verkö, men hörde inte av sig. Nu tänker inte vänta, om han hör av sig då gör han det. Hoppas bara inte nån timma innan han ska ut. Kanske åker han själv, utan mig. Men ville att ska följa med. Varför vill han alltid att jag ska följa med. ...Nästa uppdrag har dagen jag jobbar, vill att jag ska byta dagen, men vet inte om kommer göra det för det. Jag vill ju vara med , D vill också att jag ska vara med. Jag vet inte än om vill byta pass eller inte. Idag har även tvätt bokad, tänkte städa hemma idag eller imorgon. Nu hörde av sig D, vi ska ut på Verkö vid kl11. ...och är tillbaka på HP.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0