Semester

Nu är det semester. Jag är fortfarande förkyld, måste bara bli av det. Det gick inte att sova mer än några timmar, vaken vid klockan 5, kom upp i sängen. Han svarade inget tillbaka. Nu tänkte vänta i några dagar, sen ska fråga direkt honom om det om han skulle vilja träffa mig. Jag hoppas att han kommer svara sen. När han svarat kan jag gå vidare och behöver inte tänka på det. Just nu känns det så jobbigt att han svarar inget tillbaka. Han känner inte mig och kanske vet inte själv om han vill träffa mig. Han är säkert kolla min FB och sett mig där, hur ser jag ut. Det känns bara att det är nånting extra med honom. Det är bättre att släppa honom nu lite. Snart ska börja packa, men ska vänta lite nu. Inte väcka J. Hon somnade sent igår, kommer inte vakna så tidigt. Men det är bättre att hon sover hemma än somna i bilen. Jag kollar runt att hitta nån matställe att stanna på väg till Halmstad. Det tar ca 2,5 timmar att köra dit, men för mig tar det extra. Sen att hitta i staden, det blir krånglig säkert. Jag vill inte använda karta hela vägen heller. Tänkte skriva ut kanske karta, men skrivare började krångla sist. När man inte orkade mer....jag skrev nu till honom- jag undrar om du skulle vill träffa någon dag. Om du vill/ kan. Nu frågade jag det. Nu har bollen hos honom. Jag hoppas att han kommer svara nu någonting tillbaka. Nu är det lite lättare att hade frågat det. Men är så himla rädd om han kommer skriva att han kan inte ses eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0