Sista veckan innan semester

Det är måndag. Veckan började nu att gjort något som kanske var dumt, men kanske inte det. Börjar med det att i lördags var en band, som vi tittade på. Det var en kille som spelade gitarr som bara fastnade i mina ögonen..att hela tiden bara kollade honom. Igår kollade upp honom på fejjan och hittade, nu skickade en vänfrågan honom, bara att kanske han kommer svara. Men har inga stora förhoppningar just nu. Jag har inget att förlora. Snart är det dags att åka och lämna J till fritids. Det känns lite jobbig att lämna henne där, hon vill inte gå, känner inga där som hon kan vara med. Alla hennes kompisar är åkt bort. Men det blir bara några dagar där, tänkte att hon går där i tre dagar. Hemma efter en tufft arbetsdag...en jobbig dag på jobbet. Det känns redan tuff. Bar en veckan kvar. Jajaja...det hände som trodde inte att kommer hända. Först kom en inbjudan att gilla Varg ( band) som såg i lördags, den kille spelar gitarr där. ok, tackade ja till det...efter några timmar hade han ( killen ) accepterad min vänförfrågan. Jag blev överraskad direkt...så att nu är vi vänner på fejan. Men att kontakta själv honom,,,, det vågar inte jag....men kanske ska skriva honom bara lite. Nej, jag vågar inte göra det..jag är för seg för det. Nu har så många tankarna som bara snurrar. Varför accepterade han mig? Hm, kanske bara att acceptera...eller kanske han kollade min profilen det vet inte jag. Ska får se hur det kommer gå vidare. Kanske kommer han själv att skriva mig. Det är bättre att inte ha några stora förhoppningar just nu. Bara låta det bli, första steg har jag nu gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0