Sista veckan...

...utan J. Tiden går så fort. Jag känner att har inte känt mig länge så ensamt. Bara en vecka kvar. Bara jobbat har jag, inget annat.Hela tiden kommer jag hem. Om skulle kunnat träffa någon, men det blev inte så. Lade ner allt nu, även HP stängde av, eller pausade konto. Det är meninglöst. Men känner mig friare , eller känner att försöker ta det lugnare, att är ensamma just nu. Nu kom en gammal kille sms mig, igen. Han hjälpte mig med flytten, och en gång hade vi hemma hos mig, men det allt kändes fel och har inte tänkt på honom. Han sms ibland då och då. Nu skrev han att han kommer flytta hit... att det finns mer jobb här osv. Sen frågade han hittat en kille, svarade att nej, och söker inte heller. Sen skev han att kanske kan vi ses...men svarade inget tillbaka än. Fy säger jag bara, nu kommer han inte lämna mig ifred. Jag är skiträdd nu...han vet vart jag bor ju. Jag är så rädd att han kan komma bakom dörren ...Men tänkte skriva honom ärligt att kan inte träffa honom. Det är bättre att vara ärlig med honom. Jag har klippt och färgat hår, då kan han inte känna igen mig. Snart ska ut och hämta en liten paket, har beställt en liten tvål och ny mascara. Denna månad måste vara försiktig nu med pengar. Semester börjar om två veckor, och behöver pengar att leva. Vet inte än riktigt, vad ska vi göra. Men om A ska inte komma till halmstad, tänker jag åka själv och sen vidare till Malmö, stanna en natt där på hotell. Hon har inte hört av sig nu om hennes son åkte till läger eller inte. Det finns mycket mer som jag skulle vilja göra nu under tiden. Allt kostar bara en massa pengar bara. Jag skrev honom nu som det är. Att det är ingen ide att ses, att har inte tid för det och har gått vidare. Hans svarade att han tänkte att nu när han ska flytta hit kan vi börja dejta/ ses. Jag visste inte vad skulle svarat. så att skrev inget tillbaka. Jag vill inte lösa min tid när jag känner att det är fel. Han har två söner med en kvinna och sen en till med annan kvinna. Han är inget att ha. Så ringde även D idag, han hade redan glömt bort vad vi gjorde i söndags, o måndags, när vi var på Verkö. Jag känner mig så seg och trött idag, känns att har inget gjort idag. Bara kollat serier, varit ute hämtat paket, bakat lite, läst boken. Och det är allt. Jag tänkte gå till stranden, men insåg att det blåser för mycket. Nu varit bara inne, men balkongdörren är öppet. Jag måste passa på nu när J ä inte hemma, att göra något att inte vara hemma på lediga dagarna. På tisdag är jag ledig igen, då tänker inte stanna hemma. Jag ville gå nästa vecka till bio, men vet inte än om ska gå. Finns ingen film som skulle vilja se. Jag svarade nu till honom, lite skrev och nu frågade om jag är ledig helgen. Så nu skrev han igen, om jag vill ses, svarade att tror inte. Nu frågade han igen, träffar jag någon nu att vill inte ses....nu orkar jag inte mer ...jag skrev tidigare att har ingen ny kille träffat, jag har förklarat honom, men han vill inte ge upp. Jag klarar inte mer , svarar inget tillbaka. Jag har redan bestämt och jag har redan svarat honom. Han måste förstå nu. Jag kollade lägenheten och hittade D-s gamla lägenhet. Skickade meddelande, han sa att ja det är hans lägenhet och han saknar det, skulle vilja ha tillbaka den... jag svarade att nä sa inte så, att du har ett liv med L. nu...han svarade att han vet men allt går upp och ner....men nu är det bra ändå. Jag skrev att livet är en berg och dalbana. Han bara- ja det är så. Vad är det som händer, visste hela tiden att de har inga problem men efter de meddelande han skickade, känns lite att de har ibland sina problem. Jag skrev inget mer tillbaka. Just nu känner alls så jobbigt igen, varför är jag fortfarande ensam, varför får inte jag träffa någon.... men låter det vara. Håller det allt tillbaka. jag har ögonen öppet, det finns där ute någon för mig, bara att hitta honom. Jag funderade att gå ut och springa igen, tar en lugn löprunda, kanske till stan. Hur tänker denna kille nu...fattar absolut ingenting mer om honom. Jag kollade hans sida, eller hans sambos sida, som har några bilder ute, en bild när de kyssar har lagt upp för tolv timmar sen...fyfan. Tänker han att jag är dum i huvudet nu eller. .Han fortsätter att skriva att vi kan ses/ träffas. Har jag träffat någon, samma sak om och om igen. Han lämnar inte mig i fred. Jag orkar inte mer med honom. Varför kan inte han lämna mig ifred. Jag är ingen engångsligg mer för honom. Jag skrev igen att kan inte träffa honom. Vad mer han ska skriva tillbaka. Hela dagen bara sms efter sms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0