Sömnlös

Jag kan inte sova, vaken vid kl tre redan. Nu är klockan bara 5, skulle sovit tills klockan 7, men gick inte. Det är för varmt. Jag tänkte att orkar gå ut på morgonen och ta en löprunda, men vet inte just nu om har ork.Det behövs vilja för det. Det känns så bra efteråt,när man har sprungit. Sista vecka på jobbet, det är tufft. Nu är jag ansvarig i fyra dagar. Idag är husfru och sen är hon borta de dagar jag jobbar. Stressig är det redan. Men vet att klarar det. Trött bara att vissa nya klarar inte att städa sina rum. Och slarva så mycket. Jag vet inte vad ska göra med denna kille, hela tiden bara tänker på honom nu. Jag kan inte själv att ta kontakt. Hur? Vad ska jag skriva? Jag låter det vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0