Söndag

Nu mår jag lite bättre , han svarade mig tillbaka och vi skriver lite nu. Nu tänkte att skriver med honom om något annat. Vi ska får se om han vill skriva lite med mig om annat. Det känns att han börjar bli lite mer se att jag är intresserad av.Men det är jag som frågar nu , han frågar inget . Det känns lite tråkigt, och vill inte själv skriva . Men han är på gång just nu, att han svarar tillbaka nu. Men vet inte vad mer ska skriva med honom, om han själv frågar någon. Han är lite försiktig, känner jag lite. Det bästa är att inte pressa honom nu att fråga igen om vi kan ses. Jag låter ta det lite tid nu. Vi kan skriva lite här på messanger lite och lära känna lite. Just nu han försvann, men vet att han svarar snart tillbaka. Jag skrev sist nu att frågade hur länge har de haft sonen varannan vecka och sen skrev sorry att är bara nyfiken på dig och vill lära känna dig. Han läste det men svarade inte direkt tillbaka nu. Och såklart är jag nu igen ledsen. Nu skrev jag och sa honom att vill lära känna honom. Han svarar tillbaka, igen, snart, jag vet. Jag måste vara positiv. Jag kan inte ju skrämma bort honom. Nu ska fixa lite mina disktrasor. Packar de , måste skriva ut mer etiketter. Men ska får se hur många kan packa nu och hur många behöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0