Think positiv

Tänk positivt och allt löser sig....jag är igen så ledsen....jag är rädd igen att skrämde honom bort nu. Han svarar inte tillbaka, men det måste finnas nån anledning att han svarade inte tillbaka. Det känns att han kommer ha sonen nu denna vecka som kommer. Då kommer han inte ha tid att ses heller. Jag får inte tänka så mycket nu på allt möjligt. Allt är inte än kört, det finns hoppa att träffa honom. Jag skrev ju honom nu att är nyfiken på dig o vill lära känna honom...han vet det. Han kommer säkert svara när han har tid. Jag vet, han svarar inte alltid tillbaka. Han skulle inte alls skriva med mig om han är inte alls intresserad av mig, Jag prata för mycket med min väninna D om honom, och hon är så negativ och skrev mig att han är inte intresserad av dig om han inte själv frågar något. Jag vill inte skriva med henne mer om honom, hon kan inte bara såra mig såhär. Jag blev så ledsen när hon skrev till mig så negativ och tolkar honom så illa. Jag skriver inte till henne mer om honom. Jag behöver inte någon som kommer säga såhär till mig. Nej , tack Nu måste ta det lugnt och inte hela tiden ha koll på honom. Jag är rädd att börjar får fjärilar i magen när tänker på honom. Den känsla ...att bli kär i ...jag är så rädd för det. Det känns hela kroppen, det kommer kännas varje gång jag tänker på honom. Jag vet att han kommer skriva mig ikväll , när jag är ute och springer....han kommer svara mig. Jag klarar att ta det lugnt. Jag är en stark tjej. Jag får inte visa för stort intresse för honom. Nu måste han visa lite intresse att han vill ses. Nästa vecka har han säkert sonen, jag frågade inte än det. Men har räknat ut. Nu kan tänka att nästa vecka kommer vi inte kunna att ses heller. Precis kollade mina aviseringar ...igår skulle gått ut till en klubb, när vi hade bestämt med en vän som hoppade av sen. Jag tryckte knappen "kommer", man kunde vinna inträde för 5 personer. Och var en av de...fattar inte att jag hade missat det. Jag kom ju hem efter hans spelning. Att jag vann , igen...och kunde inte gå...det var det värsta som hände igår. Jag vara så glad , när vi skulle gått till den spelning och sen till klubb, och allt blev så fel. Men hade en stund att såg hans inspelning. Min tanke var att gå ut och plogga istan senere på kvällen. Det tänkte jag göra vid klockan 21 tiden, när det är inte så varmt ute. Men ska ha korta tights och linne. Och min skräppåsen. Nu ska fixa lite maten, jag orkar inte lagga mat, jag är så seg och trött hela tiden nu. Klockan är nu redan tio, har varit ute ca en timme och ploggat. Lade upp igen ett inlägg på FB. Det händer ingenting nytt. Jag trodde och hoppades att han kommer skriva mig när jag ar ute. Men det gjorde han inte. Jag tänker på honom, jag erkänner det att han gillar mig. Och tänker att inte skriva honom, tror att han blev överaskad när skrev att är nyfiken och vill lära känna honom. Han behöver tid att svara nu till mig. Han kommer svara mig när han har tid. Det kan ta nån dag, kanske i några dagar. Det är inte första gången när han väntar att svara mig. Om han skulle inte alls brytt om mig, skulle han bara tagit bort mig som vänt, eller blockerat. Han skulle inte alls skrivit till mig. Han har nån liten intresse hos mig. Vi kommer snart att ses. Jag vet. Ikväll tänkte en gammal samtal, när var så nere med en annan kille, jag blev så ledsen och besviken. Då frågade en annan kille råd. Jag fick råd att ge andrum till killen, att ska inte bomba med meddelande. Det här råd behövde jag exact just nu att påminna. Allt kommer lösa, jag vet. Nu har försökt göra något ovanligt. Jag försöker nu inte använda mobilen efter kl 22, det är svårt. Jag stängde av mobilen att bara vara lugnt och ro. Jag kunde sova bättre inatten. Men kollade på fb mitt i natten. Jag stängde av online knappen, att ingen som ser när jag var sist online. Jag behöver göra det, det stör min sömn mycket när jag kollar hela tiden mobilen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0