Tisdagsmorgon

Jag börjar ta det lugnare nu med honom, jag försöker inte tänka på honom för mycket. Han kan själv skriva mig tillbaka om han vill. Det är bättre att låta det bara vara nu. Inatten fick sova lite bättre. Men skulle vilja sova en hel natt. Idag börjar nu Skärgårdsfest, det kommer vara mycket folk i stan säkert. J ville gå till stan idag, hon vill säkert att ska köpa något till henne, men kommer inte göra det. Jag har det sista pengar nu kvar och måste klara med detta nu tills lön. Såklart hoppas att kommer får sälja disktrasorna. Om kommer ha kvar kommer sälja de på nätet. Idag tänkte inte alls att sola ute, igår blev lite röd igen. Men vill gå simma, men J vill inte följa med. Nästa vecka är sista semestervecka, vet inte mer vad ska göra. Jag vill ju göra något mer, men har inga planer. Jag tänkte åka till Ystad , där finns också en fin strand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0