Årets midsommar är över

Nu är det äntligen över. Midsommar. Idag är jag ledig, så skönt att vara det. Igår var hemma vid klockan 19 tiden, jobbade över igen som vanligt. Jag vet inte hur kommer det bli nu i veckan på jobbet. På egna hand att klara hela housekeeping. Det blir inte så lätt. Nu har jag hunnit städa hemma fint, tror jag. Så känns det bättre att vara här. Ensamhet är så jobbig just nu. J ska åka till Polen idag. Hon svarar inte på mobilen heller nu. Jag har pratat med henne i några dagar, hon är sådär just nu. Saknar henne en hel del just nu. I två hela veckor har börjat nu. Det känns så tomt utan henne, men samtidigt behöver egen tid, att slappna av henne. Att vara utan henne. Jag bestämde att den tid att bara vara själv, i min egen värld. Vet vad vill göra under den tid, hur vill vara, allt detta. Jag försöker inte tänka på någon kille just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0