Det blir bättre...

Jag vet att snart kommer mitt liv att förändras, jag vet att allt de känslorna kommer vara borta snart. Jag ser ljuset.... Jag fick in 50 kr extra nu, sålde mina plastgalgar idag. Men måste nu betala de pantpengar nu. Idag ska åka och fixa pengar fram. Samt har tagit fram grejerna som kommer köra bort till återvinning. Nu hoppas bara att mamma kommer skicka lite pengar nästa vecka. Jag behöver de pengarna. Helgen ska jobba nu, på söndag har vi stor personalmöte sen har lite middag ute och annat kul. Denna gång ska jag vara länge. Nu fick ett samtalstid idag kl 11, kan boka tid till gynekologen , det känns lättnad att kan komma vidare med detta nu. Det blir en ny kapitel i mitt liv. ikväll blir det blodomloppet, kl 17 tiden ska börja gå ditåt. Jag vill helst slå mitt förra årets rekord. Kommer jag lyckas med det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0