Det känns lite ljusare

Igår hade vi personalmöte och efteråt en personalfest med aktiviteter. Det var jättekul att kunde stanna längre än tidigare. Jag hade lite önskan ...att kanske få en liten chans, men det gick inte men märkte litegrann att kanske det kommer hände kanske inte. Jag vet inte, har känsla att det kommer snart hända...med D på jobbet. Vi är bara vänner, men såg lite honom extra, och börjar känna själv nu mer att han gillar mig mer än bara vän. Hur kan jag ta nästa steg...igår märkte honom. När vi skulle ta några gruppbilden, men tjejerna, han var bredvid och tror att även han tog bilden...han hade mobilen i handen. Men just nu känns allt så dåligt, jag känner. Jag såg precis att han följer en min arbetskollega men inte mig...jag följer honom...Jag tar det allt bara för starkt...jag gråter....jag måste ta det lugnare....men allt känns bara just nu så orättvis. Hela livet går bara upp och ner hela tiden. Det är nånting att det drar mot honom mer och mer, jag vet inte varför. Kanske är det bara jag som känner så, det vet inte jag. Jag försöker ju lite visa mitt intresse med mina blickar, men känns att han inte ser det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0