En för varmt sommardag

Det var så varm sommardag. Idag var jag och D ute på Verkö. Vi körde vattendunkar till parken att vattna navellönn, och sen drog ut jag örnbräken, men var omöjligt att dra ut allt. Det finns kvar där fortfarande. Vi var helt genomsvettiga...sen plockade vi även skräp , fick ihop en hel säck. Ca 5-6 timmar i solen, vi var helt slut efteråt. Nu var ute med J och badade, har ont i kroppen. Nästa gång vi ska plogga om ca två veckor. D blev glad att jag var själv där i fredags, att såg var de fiskarna, att visste var de kunde slänga sin skräp. Nu sa att kan åka någon kväll hit och kolla läget igen. Nu tänkte att kanske på onsdag kan åka dit själv, kanske ska ta med Pia. Nästa vecka bli tufft, ska jobba helgen. På torsdag springer blodomloppet. Jag kommer att vara ledig den dag, känns bra. Nästa vecka ska börja betala ut pantpengarna. En tjej redan frågade direkt, när ska betala ut. Jag svarade inte direkt. Men kommer göra det under vecka det kommer. Måste åka och ta ut de sista pantpengar bara. Sen är det över. Sen ska alla ta sina pant själva. Det börjar komma igen, alla de känslorna. I juni 2011 var månad när han ville skiljas. Jag minns fortfarande den tiden. Det var så jobbigt för mig, jag minns hur nära jag var att ge upp allt. Så nära att ville inte leva mer...det gör så ont när jag tänker på det. Varför det hände med mig,, vad har jag gjort fel...inget...det var han som bara "kastade" mig bort när han hade alla papper i handen...jag kommer aldrig förlåta honom hur illa han gjorde mig...hur han har behandlat mig. Jag har bara J , hon är mitt liv. Hon ger mig allt kärlek som jag behöver. Det känns just nu så jobbigt...igen...tårarna. Men måste vara stark nu, måste kämpa vidare med allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0