En ledig söndag

Jag sov som vanligt, men vaknade vid klockan 8 tiden. J kom till mig,och somnade hos mig. Nu låter hon sova i min sängen. Idag tänkte åka och tvätta bilen , sen ska åka till Dollarstore. Igår var vi hela dagen på Verkö, vi var 5 i början men bara tre som var till sist. Det var en tufft dag men det var värt att kunna göra något för naturen. Nu har jag tänkt mer på min ekonomi, det går så dåligt med sparandet. Jag har försökt men tagit ut allt min sparandet. Nu tänkte ge en ny chans. Jag valt att spara i två olika fonder, 200 kr i månaden. Nu hoppas att kan spara länge än månader. Jag behöver spara pengar till framtiden, jag vill spara till J när hon kommer bli 18, jag har inget till henne. Jag har inte råd för det. Det är inte långt kvar när hon blir 18. Jag har ganska bra lön nu, och kan spara men att har de lån som vill betala av så fort jag bara kan. De kommer jag ha kvar i allafall några till år. Nu tänkte att lämna tinder igen, jag klarar inte att vara där. Kanske en till vecka, det känns så jobbig , det finns några som börjar bli mer intresserad av mig. Jag vet inte om vågar att träffa någon ny just nu. Jag vill ju träffa någon men allt känns bara så fel just nu. Och en liten tanke som kan inte släppa, jag vet inte men det känns lite konstig. Det är så att när jag har tagit farväl med D, vi varit ute och han kör mig hem, kommer han ut och kramar mig alltid. Sista två gånger han kramar mig, känner jag lite att hans kram är så hård...jag vet inte ..har inte tidigare känt så...det är annorlunda. Jag vet inte men kanske bara inbillar mig för de kram...även när vi skriver på messanger skriver vi till varandra "kram" även när ibland vi prata i mobilen, säger han kram till mig. Det är väl bara som vänner gör och säger. Men de känsla när han håller mig och vi "kramar"...ah bättre att låta det vara bara .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0