Ensam...

....känner jag mig ofta. Det känns att det händer inget med mig...jag vill inte vara ensam... Igår tog bort mitt konto från Tinder, det var dags igen att la ner allt. Det finns ingen för mig. Lever mitt som vanligt. Redan imorgon åker J, jag skulle ha allt det tid för någon att lära känna mig, men har ingen som skulle lära känna mig nu. Allt känns bara så hopplöst. Nu vet inte än hur ska jag göra med semester, kanske blir det ingen Halmstad, ringde till A , hon frågade om jag har betalat för hotell. Nu berättade hon att kanske hennes son ska inte åka till det läger, så att alla de planer är borta. Idag fick ett sms att kommer hyra ut min lägenheten i tre nätter nu. Jag får 800kr för de. Extrapengar är bra att ha. Imorgon ska till stan med D, att besöka några företag nu också. Nu håller på med tvätten, och snart ska gå och hämta ut det paket som beställde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0