Ensam

Jag hatar ensamheten, verkligen. Nu vill jag bara träffa någon...det är så svårt att träffa någon. På torsdag ska springa Blodomloppet här, kanske kommer någon fastna på min väg...det vet man aldrig... Nu är nästa problem. Jag har börjat igen skriva till killarna på HP. Jag vill att det ska vara slut, men kan inte låta det vara. En vecka sen kommer jag försvinna igen. Som vanligt. Imorrn ska jobba, ska börja tidigt, ska göra städlistor. På torsdag är ledig, ska fortsätta att ringa att får tid till gynekologen. Jag måste göra det. Sen hade planer att åka att slänga grejerna hemifrån, det bara samlas hela tiden här, onödiga sakerna. Idag började betala de pantpengarna, om jag räknar rätt behöver bara ca 100-200 kr att ta min sparpengarna. Det ska vara slut nu. Det är en tufft vecka nu, att får bort de pengar. Jag biter ihop, när jag känner mig dåligt, det händer vissa stunden, jag vill bara gråta. Allt känns bara så orättvis, känner jag. Att känna sig så ensamt...jag hatar det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0