Het het het

...det är helt galet hur varmt det är ute. Det blir varmare och varmare. Jag är ledig nu i tre dagar. Idag planen är att gå bada nu förmiddag och senare till stan. Det är pride här, och J ville gå dit. Det är igen så att jag är i botten, allt pengar är slut och vet inte om mamma ska skicka eller inte pengar, och när. Sålde idag mina fonder igen, sen måste betala även pantpengar, måste ta mina sparade pengar. Allt kommer vara slut nu. Det känns tuff vecka som kommer. Men kommer klara det. Bara att bita ihop. Igår tog J till Verkö, stannade lite där. Det är så skönt och lugnt att vara där. I morgon ska dit med D, vi ska vattna och ta ut lite ogräs som måste göras nu. Det blir inte så långt, han skrev att kommer stanna tills kl 12- 13. Vår grupp bara växer och växer. Nu är vi tre tjejer och tre killar. Det blev bara för mig att sola ute i några timmar, J ville inte följa med. Sen kom jag hem, och J somnade. Det blev ingen pride för oss på stan. Kanske var det bättre, annars skulle behövt köpt något i stan med. Jag funderade nu att tar mina sparade pengar att betala ut till andra pantpengar. Sen kommer lön, ska sätta in samma summa tillbaka direkt. Sen är det slut att dela med andra pant. Alla kommer själva att panta sina flaskorna. Jag räknade ungefär , att det kan bli ca hundra spänn varje månad. Den känsla kommer igen tillbaka, saknaden efter att får träffa någon. Nu lade även min bild på FB i en grupp avläsning, och fick första svaret( att jag vill för mycket med kärleken, och är fin och snäll, och att leva nu, att inte bara ge hela tiden, att få ). Allt detta gjorde så ont i mitt hjärta. Hur jag känner mig? Jag känner mig bara så ensamt, jag känner att jag undviker mycket mer just nu. Ingen som vet att jag kan gråta när är ensam, som nu,,,,tårarana bara kommer....Bara att bita ihop, och vara sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0