Igen...

Igen kommer x att hoppa här. Jag är förbannad. Nu säger han att hans föräldrarna har inte fått visum att de får veta den 18. juni . Att Jennica kan stanna här längre....än vi har kommit överens. Jag smsa honom att igen kommer du att förändra tiderna, att fråga J om hon vill stanna med dina föräldrarna, att du kan inte tvinga henne. Sen fick svaret ungefär vad är problemet, att det är bättre att hon är där än vara ensam hemma här. Han är helt sjuk, jag orkar inte mer. Samma visa om och om igen, ändra planerna. Nu fick så mycket att fick säga nån datum att hon ska hem nu. Jag vet inte mer, hur han tänker, allt måste vara på hans villkor- ändra sig sista minut....det är för mycket. Jag sa ifrån nu. Svarade att hon kan komma den vecka som hon skulle komma. Jag prata inte mer med honom. punkt. slut. Han är inte normal.... Idag var jag ledig, städa, tvätta hemma. Nu har även tvätt som behövs torkas, det går inte torka i tvättstugan allt tvätt. Tur att det är luft ute, att kan torka hemma lite. Det är jobbigt, känner jag. J kom och krama mig när vi skulle äta middag...hon ville äta tillsammans. Den känsla att hon kommer krama mig själv, det går inte förklara. Jag prata med henne, att hon ska inte stanna hos pappa extra om hans föräldrar kommer dit...hon vill inte själv vara där. Imorgon ska jobba igen, jag måste vara stark nu och vara som vanligt. Med D på jobbet...det börjar kännas lite jobbigt för mig, de känslorna som växer just nu mer och mer. Jag vill ju mer än bli vän med honom, men kan inte vara för på heller. Det är bättre att ta det lugnt med honom. På lördag ska vi igen alla till Verkö. Det känns bra att komma ut igen härifrån. På fredag har J skolavslutningen, kl. 10.30 redan på kyrka i stan. Jag jobbar bara i tre timmar. Efter det vi ska ha en tjejdag på stan. Jag tänkte åka till Växjö, men sen tänkte , det kommer bli för dyrt att åka dit. Vi stannar här i stället. Nästa torsdag ska hon åka redan bort, jag kommer vara i två veckor själv. Det känns bra men vill inte stanna hemma ensam, ska säker gå ut på kvällen nån dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0