Jennicas sommarlov

Imorgon har J skolavslutning. Jag ska börja jobba kl7, men ska sluta klockan 10. Sen ska till kyrkan när hennes fest börjar. Jag försöker nu vara försiktig med allt vad ska köpa till henne. Varje dag nu betalar räkningar. Imorgon kommer lön. Och redan ca över tretusen som ska betalas redan, det är inte alla räkningar men har rätt mycket. Precis beställde lite sakerna från Matsmart, ganska mycket sparade. Att köpa något till mig själv, nej, det ska jag inte göra. När J är borta kan gå ut någon dag. och önskar att kan träffa någon. Jag har nu igen Tinder, jag är inte själv så aktiv, att skriva först till någon. nej, jag väntar nu att killar skriver till mig. Och alla mina räkningar, och lån efter lån. Jag önskar att det allt ska vara slut, jag hatar de lån som jag betalar nu. Jag har nästan inget sparandet... jag försöker men känner att allt går åt skogen. Jag hade precis börjat spara och nu var tvungen att använda nästan allt, och måste börja om. Jag måste börja se över mer min ekonomi, och dra någonstans jag kan spara, allt. J kostar för mycket, hon behöver så mycket. Men känns lättare att hon ska vara borta i två veckor, kan spara lite med mat. Det kostar extra att köpa till henne. Jag kommer själv att jobba, och äta frukost och lunch på jobbet, bara middag hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0