Jobb

Det går som vanligt med jobbet. Jag är så tacksam att jag har ett jobb, jag trivs bra med det. Även ibland känns det jobbigt och tufft. Om allt går nu så kommer en min ny kompis att jobba där under sommaren. Jag har tidigare berättat till mina chefer, hon skrev ner hennes namn. Men en tjej sade upp igår sin tjänsten och nu kommer kanske min kompis får jobba där under sommaren. Det känns så bra att kan hjälpa någon som behöver jobb direkt och det är så kort varsel. Imorgon kommer hon dit att prata med husfru. Håller tummarna för henne nu. Snart ska åka till stan med J, ska till biblioteket, hon ska vara med sommarboken. Läsa fem boken, finns någat kick off idag. Jag är så glad att hon börjat läsa mer nu. En bok har hon läst nu i tre dagar redan. Idag lånar hon några till bokerna. Jag lånar själv också en bok, vill själv läsa med. På torsdag åker redan hon bort. När kommer hon hem, det vet inte jag. Inte än fått något svar. Men hoppas imorrn får veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0