Ledig måndag

Det började redan klockan sju, när jag vaknade. J gick till skolan redan efter klockan sju...så tidigt. Nu har jag hunnit städa hemma, hann även tina frysen och kylskåp. Snart ska handla, lite, har lånat mina sparade pengar. Hade ingen annan val, den vecka kommer dela ut pantpengar nu. På torsdag, och fredag. Nu försöker ringa till gynekologen att boka en tid, men de har ingen samtaltid...fattar inte,,, hur, de kan inte bara svara. Jag måste göra det, jag har väntat för länge med detta. Inga svar... Nu ringde till min väninna A, vi planerar lite ihop semester. Kanske blir det en liten minisemester i västkusten... tänkte åka till Göteborg, sen kanske till Gotland. Nu kanske stannar vid Halmsad. Klockan är tre, J ringde att hon är hos sin kompis. Sen de ska åka bada i sjön vid klockan fyra. Det är så skönt att höra när hon ringer och säger till vart är hon. Det blir oftare att hon umgås med sina vänner än komma hem och vara själv. Hon är redan stor tjej, och klarar mycket mer än tidigare. Nu gjorde jag igen det, jag klarar inte. Gick in HP, aktiverade konto, men ändrade texten nu, ska kolla nu om det kommer någon mer att skriva. Men det skulle jag inte göra mer, men kan inte vara utan att hitta någon. Ger en chans till nu...sen försvinner jag igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0