Midsommarafton

Nu är det här igen, midsommarafton. Jag gillar inte det alls mer, jag är alltid själv , sista åren jobbar. Det känns jobbigt att vara själv ensamma. Nästan alla lägger upp sina firande bilderna, hit och dit. Skriver glad midsommar. Jag önskar varje år när den dag kommer att nästa år vill inte vara ensam. J kom fram fint till pappa, ringde henne under dagen men hon svarade inte. Hoppas att hon mår bra bara. Helgen kommer jag jobba som vanligt, det är så mycket vad behövs göra på jobbet, men har inte tid alltid. Idag fixade x- sängarna nu , men inte allt. Imorse var på jobbet och det såg ut kaos på våningar, de måste vara de nya som lämnar nu allt kvar såhär. Igår hade de mycket att göra och några nya hann inte städa klart sina rum....känns att nu blir det tufft för det att inte hinna. Nu kan jag tänka hur det kommer bli sommaren...helt kaos. De måste nu jobba hårdare, det går inte städa så sakta. Imorgon ska gå tidigare till jobbet. Klockan är nio på kvällen. Sitter ensamma denna kvällen...hela tiden bara kollar runt på insta och FB, jag klarar inte mer det. Det gör bara så fruktansvärt ont i mitt hjärta just nu. Jag hatar att vara ensamma....nu när J är borta skulle passa på att träffa någon men hur kan jag träffa någon....jag går inte ut ensamma nu. Jag funderar kanske nästa helg ska gå ut...vet inte än det vem ska fråga följa med. Sen tänkte gå till bio kanske nån kväll. Det gör jag inte ofta ju. När J kommer hem ska vi gå tillsamman till bio. Nu är jag ensamma har jag mycket att gå genom...jag har en bild framför mig.... jag kan inte glömma bort den bilden och de ord vad J sa till mig...det gör så jäkla ont i hela mitt hjärta just nu. Det öppnade mina ögonen upp mer....att måste vara stark nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0