Mitt i veckan

Det är onsdag, allt är som vanligt. Tar en dag i taget just nu. Jag har börjat leta efter andra lägenhet. Det känns inte så bra här. Jag trivs i området, men lägenheten är dåligt stick och kommer inte bo länge här. Allt är gammalt. Om allt går så kanske nästa år kommer v får en bättre lägenheten. Jag vill att vi båda ska ha eget rum. J vill ha eget rum, hon har ett rum men det känns inte så eget. Hon frågar ofta när vi ska flytta. Killar? Jag sitter i soppa. Igen. Back in tinder...betalade för en månad, andra bilderna och finns mycket mer som skriver till mig. Det känns igen fel, att kommer inte heller hitta någon därifrån. Jag orkar inte heller skriva till alla just nu. Låter det vara bara. Nästa vecka ska J åka bort, sen när hon är borta kan passa på och gå ut här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0