Torsdag

Nu har den torsdag kommit, när J åker till sin pappa. Igår "bråkade" med honom igen. Jag orkade inte med hans tjafs, han fick vad han ville, tvingade J stanna de extra dagarna att vara med sina föräldrarna. Jag sa att han kan inte tvinga henne, men han brydde inte om det. Så att J kommer vara borta i tre veckor. Snart ska gå till stan, ser att det började regna lite redan. Sen ville J gå till lövmarknaden med sin kompis. Hon ska ha egna pengar, ska ta ut för henne och träffa senare på stan. Sen när jag är hemma ska hämta ut paketet, som beställde. Allt pengar bara försvinner, är rädd att hamnar minus igen. Jag sitter ensamma hemma, J är i stan med sin kompis. Hon ska vara hemma klockan 4 nu att hinna packa sin väska. Jag väntar henne nu. Hon har inte lyssnat mig att packa väska, jag har tjafsat i två dagar. Hon svara bara , jag ska göra det sen , jag ska göra det imorrn. Nu hoppas att hon kommer hinna sin väska, för att klockan fem ska åka hemifrån. Hennes flyg går vid klockan 19. Jag vet inte hur ska vara utan henne de veckorna, men kommer jobba ganska mycket själv nu. Det känns bra, husfru ska till semester i två veckor och en vecka kommer jag ta över hennes jobb, andra vecka kommer göra det andra tjejen från jobbet. Idag var ute lite med D, och kollade läget vid Affärsverket. Fick ett nr bara, att ringa. D ska ringa nästa vecka om vi kan komma och prata om oss. Det finns andra företag också som vi ska kontakta. En del kommer jag ta hand om nu också. Det känns bra att vi kan komma lite ut nu med vår gruppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0