Trött

Jag känner mig så trött....varje dag när jag kommer hem. Allt känns hemma så tomt, så ensamt känner jag. Jag saknar J hemma, men samtidigt är det skönt att vara utan henne och ta det lugnt. Det snurrar så mycket i huvudet. De minnena som kom igår....alla de känslorna...som jag hade så länge sen. Den vecka måste jag hålla mig stark nu. Jag klarar det...jag vet det.. Nu fick äntligen tag J-s pappa. Såklart fick nu mindre pengar...han sa ju att han har J nu i tre veckor. Jag räknade med den rätta summan nu. Han betalar igen 1500, inte 1573 som hade skrivit honom nu. Nästa månad räknar de månader han betalat mindre, blir ca tvåhundra till för honom. Min konto börjar bli igen tomt, vet inte hur kommer klara det nu. Jag ville att kan " leva " lite, vara ute, gå till bio och sånt men det kommer inte bli så nu. Jag har ju lite pantpengar som kan använda. Men räcker det tills lön. Jag har tappat hopp att mamma skickar mer pengar till gamla banken, jag hoppades denna månaden, men det gjorde hon inte. Måste glömma bort det nu. Samt måste nu planera semester, om vi ska åka till Halmstad eller inte, åka nån annanstans. Vet inte än, måste bara prata med Anja nu, om hon ska ner till Halmstad eller inte. Jag måste vara borta nu de 4 dagarna. Sen hade annan bokning med, men blev annullerad. Nu ska gå duscha och kolla på fotboll , igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0