23.maj 2018

Hemma...trött...det är sommar och varmt , klockan är sju på kvällen. Idag var det jobbdag, det gick bra, klarade att städa klart mina rum. Det kändes stressigt i början av dagen. Jag kom hem, och försökte vila lite, men kunde inte. Sen ringde D, han hade hämtat våran t shirts, de är så fina, han kom och lämnade min. Jag provade och blev så nöjd, äntligen har vi egna nu. Imorgon vi ska ha de , när vi ska plogga. D sa att han har fått en till sin kompis, han heter också Daniel. Jag dumma jag kollade direkt hans vänlista, det fanns två stycken som bor här i Karlskrona. Det ska bli kul att vi växer nu. Kanske den andra D kommer också imorgon. Hehe tänker att kanske han är singel, men tror inte det. Säkert uppdagen redan. Imorgon är jag ledig och planen är att gå sola lite innan vi ska iväg. Klockan fem kommer vi upp plockade av D. Nu på jobbet är det en vän, en tjej som var sjukskriven. Hon sökte också husfru tjänsten, hon ville ju så gärna får det platen, fick inte och skulle får samma tjänst som jag fick. Men fick inte det heller, sen blev hon så arg, besviken, och nu vill sluta helt, och försöker dra även mig att ska sluta. Men kommer inte sluta, jag fick ny tjänst, lite bättre lön med, och trivs med jobbet. Det är lite stressigt men inte så farlig är det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0