Belive in youself...

Just nu känner jag igen nere...i botten. Det känns för jobbigt med allt...jag saknar någon just nu så mycket...att ha någon nära mig...saknar närheten...saknar tryggheten ....jag vill att det är slut med min ensamheten, men det gör bara så ont i mitt hjärtat jag är rädd att kommer stänga av mig, vill inte träffa folk...vill vara hela tiden själv. Men innerst inne vill jag träffa någon, att bli älskad igen. J är i skolan, jag är ledig. Idag planerade att tvätta fönster här hemma, och städa. Samt tänkte försöka skriva ner lite matsedel, vad ska lagga för maten. Men det är så svårt när J äter så dåligt hemma. Jag vet inte vad ska lagga för henne för maten. Vi slänger för mycket maten, och vill inte köpa så mycket färdigmaten heller. Jag gråter...tårarna bara kommer...jag önskar att den dag kommer när jag slutar med att gråta, att träffar någon som kan ge mig tillbaka min leende, min glädje... Det tar slut snart, jag vet att kommer bli hel igen. Det är bara en period när känner mig så dålig. Nu såg att mamma hade skickat lite till pengar för födelsedagen. Igår handlade för ca tusen, köpte ny vattenflaska, sängkläderna, och sen tre nya bar bh, som alla är ekologiska bomull. Nu tänkte slänga alla mina gamla bh och ha bara de tre. Jag läste att man ska ha ca tre par på gång, att en vanlig bh används bara i fyra månader, men har mina årtal. Jag börjar bli lite bättre att välja vad jag köper. Men nu har handlat till mig tillräckligt och måste stoppa det. Nästa vecka kommer lön. Min plan är att betala av klarna nu allt, och inte mer handla för det, om jag gör det, kommer betala av när lönen kommer. Och att spara pengar nu på riktigt. Jag hade en önskan att spara och betala av allt lån som har money go, men kommer inte klara det. Att nu planerar spara ca tre månader , sen betala mindre summa, ca tvåtusen på gång. Det är bättre än ingenting. Det är tufft, och snart är det semester, måste tänka på det också nu lite extra, och spara lite i taget kanske. Men nu ska börja fixa lite hemma , hade min planering nu och ska hålla mig till det. Jag måste tvätta fönster idag, hinner inte fixa j-s fönster, hon måste städa först sitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0