Det är för varmt.

Det känns riktigt varmt just nu de sista dagarna. För två dagar sen tog jag min första dopp. Det var iskallt vatten, kände jag. Skulle vilja bada i lite varmare vatten. Igår var vi ute och ploggade igen, det var fortfarande varmt ute men fick ihop ca 4-5 säckar. Det känns alltid så skönt när man har gjort något att rädda miljön. Nu är jag hamnat igen på botten, ekonomisk . Jag lånar pengar från min sparkonto, jag har inget annat val. Jag tänker inte sms låna och betala extra för det. Jag hoppas att mamma ska skicka pengar nästa vecka att kan överleva tills lön kommer. Och behöver pengar att betala ut pantpengar. Jag kommer inte mer att dela det, det rinner ut i sanden. Nu har sett redan att de som jag delar, att de tar pantar själv. Jag tänker inte dela mer. Nu idag planer ta de sista pant och panta, och börjar dela ut pengar. Det blir mellan 100-350 kronor. Problem är att har använt själv pengar, räknar bort min delen helt. Nu skulle behöva över tusen att få betala ut pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0