En jobbig dag

Idag var det riktig jobbig dag på jobbet. Jag blev bara så förbannad, stressad, ledsen, halvsönder. Fick det värsta städlista, pratade med husfru men kändes att hon brydde inte om det, att fick stressa upp mig. Jag vet inte men är på vägen att gå mot väggen. Det går inte om det fortsätter nu såhär. Idag kändes även att kommer snart att sjukskriva mig, men kan inte göra det , kommer förlora en del lön då. Bara att bita ihop, och bara vara. Men hon kan dela rummet rättvis, inte så ojämt. Imorgon ska jobba, men sen är jag ledig från jobb. Men ska jobba med mina vänner på Verkö. Städpatrullen. Tiden bara går, och känner mig så ensamt att tar avstånd. Jag ser andra som lever ett lycklig liv. Det gör bara så ont. Jag saknar någon nära mig. Det finn en som bor långt borta, han bara skriver hur det går, och inget mer. Han är inget för mig. Jag har slutat att leta efter någon ny, det räcker letandet. Det finns någon fortfarande ,men är osäker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0