En ledig helg

Det känns så bra att vara ledig en hel helg. Även på måndag är jag ledig, känns lugnt. Idag var ute med D och ploggade, det blev inte så mycket gjort. Det skulle vara lättare om vi skulle ha mer. Nästa gång kommer vi vara 3-4, D har en till tjejkompis som vi tänkte ta in till våran lilla gruppen. Idag planerade med D lite hur ska bygga upp det allt, att hinna så mycket att hinna köra iväg allt skärp. Samt kom D på en Ide, att vi ska beställa egna T shirt. Det låter en jättebra ide. Så att nästa gång kommer vi plogga om två veckor. Igår fyllde jag år, det blev en helt ok dag, men det känns lite tomt. Efter jobbet var i stan och åt middag och shoppade lite. Inte mycket, men J fick några nya kläderna, som hon valde ut. Jag köpte en bodymist till mig själv, och fick en present- duchskum. Jag försöker vara nu försiktig med pengar, mamma skickade. Viktigaste är att betala av klarna nu, och sen de räkningar som var extra. Jag funderar att skaffa en datorbord, men vet inte än vart kan hitta. Igår fick många grattis hälsningar, nu förstod vem bryr om mig, och vem inte. Jag trodde att denna kille kommer gratta mig men det gjorde han inte, och tänker inte skriva med honom. Han gick sist redan över gränsen, och det här räcker för mig att slösa tid för honom. J är ofta hos sin kompis nu, idag var hon hela dagen nu, och vill gå morgon också, sen hon ska till kalas. Det känns för mig bra, att hon är med sina vänner än vara hemma. Nu ska se vad ska hitta på, känner mig trött men vill inte sova än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0