En lördag

Idag var jag ledig, vi var ute och plockade skräp. Det blev en del att. Vi började redan vid klockan 8. Det gick bra, att klarade att vara med. Jag mår dåligt fortfarande, D såg att jag var som borta...jag berättade att det varit jobbig på jobbet, att är helt slut. Det gör ont fortfarande, men jag håller mig stark. Jag måste göra det. J är hos sin kompis, hon skulle sova över. Hon ringde när jag var ute och handlade. Men smsa nu att hon ska komma hem vid klockan 22 tiden. Igår smsa med hennes pappa, och nu kanske J ska stanna längre, att kanske hans föräldrar kommer dit. Det börjar igen, att ändra sina planer. Men kan boka i alla fall en väg biljetten nu. Andra kan han själv betala. Klockan är snart 11, J kom hem. Vi började bråka igen, om hunden. Jag klarade inte mer den gnäll. ¨..jag orkade inte mer...fick igen panikattack...blev arg, började gråta. Nu har lugnat ner sig, pratat med henne. Jag känner mig otillräcklig för henne, det räcker inte vad jag gör för henne. När tar det slut. Jag vill att det är slut för allt. Varför just nu när livet började att kännas på rätta spår...Jag måste själv att börja ta det lugnare. Det allt kommer och går. Jag vill att gå lägga sig, jag vill sova hela natten utan att vaknar. Det händer inte oft, och måste söka hjälp för det igen. Jag måste kontakta läkare, nästa vecka är ledig på torsdag och kommer ringa då. jag har väntat för länge för det problem jag har nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0